Waardengericht people management in een digitale wereld.

Word een inspirerende werkgever in een digitale wereld!

'The Value Connectors': uw partner in waardengericht people management

Wij bieden waardengerichte trajecten die u begeleiden doorheen de volledige employee journey: we starten met employer branding, om vervolgens talenten aan te trekken die matchen met de waarden van uw organisatie.

Ook ondersteunen we u met het behouden, verbinden en ontwikkelen van uw bestaande werknemers.

Tot slot kunnen we u ook in tijden van herstructurering en ontslag de nodige coaching trajecten aanbieden doorheen deze transitie. We leren hierbij tools aan aan zowel leidinggevenden als werknemers die blijven om elkaar gepast te ondersteunen en om te gaan met afscheid, emotie en weerstand. Ook begeleiden we zowel executives als werknemers bij ontslag naar een nieuwe job, zodat zij in schoonheid de organisatie kunnen verlaten.    

Waarom samenwerken met 'The Value Connectors'?

waarom samenwerken corporate talent academy

Wil je ook een inspirerende en waardengerichte werkgever worden? Ervaar je ook problemen die ontstaan door een meer digitale werkomgeving waarbij persoonlijk contact en verbinding tussen werknemers en leidinggevenden soms moeizaam verloopt? Of merk je dat sommige werknemers of leidinggevenden moeite hebben met de snelheid van digitale of menselijke verandering?

Kies dan voor een innovatieve, betrouwbare en degelijke partner in training en coaching. Als marktleider binnen loopbaancoaching en training met een marktaandeel van 12%* en meer dan 4.000 klanten per jaar hebben we heel wat ervaring opgebouwd. Klanten geven ons gemiddeld een tevredenheidsscore van 9,1/10. Met enige trots zijn we ook preferred partner in career coaching voor alumni van de Vlerick Business School.

*berekend o.b.v. officiële VDAB cijfers Q2 2022.

Enkele van onze referenties

De impact van Covid-19 op onze werkplek

covid

Voor Covid-19 waren er al heel wat werknemers die sporadisch of eens per week een dagje thuis werkten. Dit concept is dus helemaal niet nieuw. Mensen ervaarden thuiswerken als iets positiefs met heel wat voordelen: minder woon-werk verkeer, een productieve werkdag in alle rust zonder collega’s die je constant storen, extra flexibiliteit om je werk en privé leven te plannen.

Echter kwam thuiswerken door Covid-19 plots in een stroomversnelling en evolueerden we van occasioneel thuiswerken naar verplicht thuiswerken en dit van maandag t.e.m. vrijdag. Heel wat bedrijven en werknemers waren hier totaal niet op voorbereid waardoor dit met de nodige chaos gepaard ging.

Ondertussen zijn we enkele maanden verder en zijn (de meeste) kinderen terug naar school aan het gaan waardoor ook de 'rust' tijdens de werkuren thuis wat teruggekeerd is. Echter, is en blijft het niet voor iedereen een haalbare kaart.

Maar hoe pak je dit nu als werkgever goed aan? Helaas is er niet 1 uniforme aanpak beschikbaar.

Wenst u meer info over onze trajecten te ontvangen?

Vul dan onderstaand contactformulier in en we contacteren u binnen de 2 werkdagen voor een verkennend gesprek.